Blue Eyes Communications… Blauwe ogen die communiceren. En niet zomaar blauwe ogen, maar de blauwe ogen van Mariska Denayère. Toen zij afscheid nam bij haar eerste werkgever (Theaterfirma Growing up in Public) om te gaan werken bij Sonneheerdt (landelijk centrum voor slechtzienden en blinden) zei theatermaker Jeroen Kriek: “In het land van de blinden ben je met één oog koning, en jij hebt er twee. Dus als Koningin van Communicatie zit jij daar helemaal goed!”
De blauwe ogen van Mariska Denayère staan voor:
- inzicht in communicatie
- waarnemen in een breed perspectief
- visionair in beleidsontwikkeling
- een scherpe blik
- nietsontziend
- krachtige visie
- doelgroep/opdrachtgever in het vizier
- projecten als ware blikvangers
- kwaliteitsoogpunt
Zien is meer dan kijken. Zien is waarnemen met al je zintuigen, je kennis en je expertise. Om vervolgens de waarneming te analyseren en te vertalen naar communicatietrajecten. En ja, ook daar zijn de blauwe ogen onmisbaar voor heldere communicatie en scherpe redactie.