Na ruim 10 jaar ervaring als senior communicatieadviseur startte Mariska Denayère (1974) in 2008 als zelfstandige met Blue Eyes Communications. Gedurende haar loopbaan heeft ze veel ervaring opgedaan in communicatie en redactie bij verschillende gezondheidszorgorganisaties en uitgeverijen. In haar eigen onderneming heeft ze dit werk voortgezet en uitgebreid. Zij maakt in haar werk bovendien volop gebruik van de organisatiedynamiek, waarin zij zich in een post-academische opleiding (ZO) gespecialiseerd heeft. De combinatie van communicatie en organisatiedynamiek geeft een heldere kijk op communicatie, met daaruit voortvloeiend heldere en creatieve methodieken om de communicatie te bevorderen en zodoende de organisatiedoelen te realiseren. En ja, altijd met behulp van haar eigen blauwe ogen.
Kernwoorden:
- analytische blik
- inzicht in communicatie
- verdiept in organisatiedynamiek
- veelzijdig
- scherp en punctueel
- bevlogen en enthousiast
- betrokken verbinder
- creatieve geest (in denken en doen)
Volg haar ook op twitter: @MariskaDenayere
Of op LinkedIn: Mariska Denayère